Vrouw/Man

Vrouw 61%
Man 39%
Rating

Results
Total des votes : 18

Geslacht

20-01-2005
Ik zou willen weten of er meer leden van het vrouwelijk geslacht zijn of meer van het mannelijk!

Ik zou het leuk vinden als jullie je hier ook een beetje voorstelden... Je zou hier dan vrienden kunnen vinden die dezelfde hobby's hebben als jij!

Ik zal maar met mezelf beginnen: Ik heb Zliton.com dus van het frans naar het nederlands vertaald... Ik woon in Wallonië, maar ik ga naar school in vlaanderen (Landen)! Mijn grote hobby is paardrijden en paarden in het algemeen. Ik hou ook van skiën, lezen, shoppen,...!

En nu wil ik graag iets meer over jullie weten!

...

22-01-2005
IK ben een meisje van bijna 13. Ik heb een klein hondje (een Jack Russel) en ik heb 4 paarden. Ik hou ook van paardrijden, dansen en Zliton.com Exclamation

22-01-2005
ik ben 14, spreek alleen maar nederlands Surprisedops: , mijn hobby's zijn lezen, surfen, chatten en zliton

24-01-2005
ik heet jeffrey ben 13 jaar woon in nederland en kan niet tegen dieren met haren en hou van school

07-03-2005
hoi, hoi,

Ik ben een meisje van 14....
Heet Sanne Hello
Mn hobby is: winkelen Razz , uitgaan (mag niet veel duzz 1 keer in de maand)
Heb geen broer of zus Crying or Very sad
Heb een hekel aan: Mensen die anderen slecht behandelen en klein willen maken

veder wens ik jullie nog een fijn 2005 beetje laat maar ken deze site sinds vandaag Wink

xxxx Van mij

[Lilmiss04] Ben je ingeschreven? Het zou anders leuker zijn als je berichtjes postte terwijl je ingeschreven bent... We kunnen je dan bij onze vrienden toevoegen als we je beter willen leren kennen ofzo...

22-08-2005
Hoi
Ik ben een man van 20, ik heb een tweeling broer en een zus, en één van m'n grootste hobby's is zliton.com Mr. Green
Mijn moedertaal is het Frans en ik leerde het Nederlands op school dus ik hoop dat mijn bericht begrijpelijk is Surprisedops:
Mijn nieuwe manier om het Nederlands te beoefenen is nu het Nederlandse forum van Zliton Wink
Maar er zijn niet veel mensen hier Confused

[Lilmiss] Dat is héél tof van je! Als je wilt zal ik je met je Nederlands helpen... (door bijvoorbeeld je fouten aan te duiden...)!
Répondre