Verschillende quizzregels

26-02-2005
Hier zal u een omschrijving van de verschillende quizzen vinden en de regels ervan.

De "Zlimblick": Er bestaan drie soorten Zlimblicken
De "Klassieke Zlimblick": Je moet hier proberen te raden waaraan ik denk. Je mag alleen vragen stellen waar ik ja of neen op kan antwoorden. Je mag maar één vraag en één voorstel per dag doen (maar je bent niet verplicht dat niet in één bericht te doen... je kan ook op het antwoord van je vraag wachten). Je mag vanuit verschillende rekeningen posten als je maar niet overdrijft. Als je wint krijg je 2 pannenkoeken per pagina + 1/2 pannenkoek per vraag dat je voordien hebt gesteld.
De "Verhaal-Zlimblick": Juist hetzelfde principe als de "klassieke Zlimblick" behalve dat je hier een verhaal waaraan ik denk moet raden.
De "Foto-Zlimblick": Nog altijd hetzelfde principe, behalve dat je hier moet vinden wat de foto voorstelt.

De "Zli-blitz": Ieder week-end tussen de vrijdag- en de zondagavond wordt een Zli-blitz georganiseerd. Het is een vraag die je moet beantwoorden in een bepaalde tijdperk, die niet altijd dezelfde is. De eerste 20 winners verdelen zich de 20 pannenkoeken. Je mag hier met meerdere rekeningen spelen. (nog niet genoeg leden om dit te organiseren)

De "Zli-Much": Het principe is hier vrij simpel, je moet hier het maximum dingen geven die ik vraag binnen twee uren, hierna sluit ik de quizz om na te kijken en doe ik hem terug open om de resultaten te geven. De winnaren krijgen hier 1 pannenkoek per 2 dingen voor de eerste, 1 pannenkoek per 3 dingen voor de tweede, 1 pannenkoek per 4 dingen voor de derde,... Je mag hier met meerdere rekeningen spelen alhoewel ik het nut hier niet van zie. (nog niet genoeg leden om dit te organiseren)

De "Idiote Zliquizz": Hier moet je een idiote vraag beantwoorden, ik laat deze quizz zolang als ik wil open, degene die de vraag dan goed beantwoord hebben winnen iets (de 'iets' zal afhangen van mijn humeur op dat moment).

Deze regels kunnen ieder moment gewijzigd worden. Als je nog vragen hebt kan je me bij je vrienden toevoegen!



Dernière édition par lilmiss04 le 26-02-2005; édité 7 fois

Foto-Zlimblick 1

26-02-2005
Foto-Zlimblick 1



Dit is dus de eerste Foto-Zlimblick, als je vragen hebt kan je de regels hierboven lezen!

....

09-03-2005
Is dit een gebouw?

[Lilmiss04] Ja...

11-03-2005
Is dit een groot (of hoge) gebouw?

[Lilmiss04] Ja!

Vlug, vlug...

30-04-2005
Hello
Ik zou graag hebben dat andere leden meespelen, dan is het veel toffer. Je moet niet vergeten dat je er " zlipannenkoeken " mee kan winnen !!! Wink

22-08-2005
Ik denk dat de foto-zlimblick de eiffeltoren vertegenwoordigt, gezien in het onderkant. Maar de kleuren zijn niet echt, het beeld werd gewijzigd.

28-08-2005
Gevonden!


Goed zo Heigan!
Ik wist niet dat je Nederlands sprak!



Dernière édition par lilmiss04 le 28-08-2005; édité 2 fois

28-08-2005
Je zal je pannenkoeken binnen enkele dagen krijgen...

Ik wil ook nog zeggen dat ik de "zliquizz" een tijdje ga stoppen... Er zijn niet genoeg Nederlandstalige leden (spijtig!)... Maar die zullen misschien nog komen, hé!
Répondre